• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Roy47

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
10 Oktober 2019
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Tack, Gör den inte så då kör vi i morgon och hoppas på det bästa. Inget annat man bör tänka på vid ansökan för att öka chanserna?
 
M

Mummht1

Gäst
Poäng: 0
Hej
Jag sökte för några dagar sedan. Enligt minupplysning.se hade jag betyg 7 men på omfrågande kopian bara betyg 5.
Avslag och fick inget lägre erbjudande men ringde och då ordnade de lägre men med rejält högre ränta.
 

Roy47

Medlem
Poäng: 26
Blev medlem
10 Oktober 2019
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
8
Poäng
26
Hmm verkar vara rena rama lotteriet...har ju läst förut här att man ser ett betyg och sen visar det ett annat när man väl sökt...då är väl min 8:a bara en 6:a förmodligen...måste iaf prova och se...jag behöver något lån iaf för att kunna bättra på min uc inför min tänkta Lendo förfrågan.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Hej
Jag sökte för några dagar sedan. Enligt minupplysning.se hade jag betyg 7 men på omfrågande kopian bara betyg 5.
Avslag och fick inget lägre erbjudande men ringde och då ordnade de lägre men med rejält högre ränta.

Vad fick du för belopp/ränta? Vad sa du för att få dom att bevilja dig trots allt?
 
G

Groda

Gäst
Poäng: 0
En familjemedlem skrev över 2% av en mindre fastighet på mig för att även jag skulle kunna göra rot-avdrag på en ombyggnadtion. Idag gick min bisnode från 7 till 9 när detta reggades.. som info hur man kan förbättra sin score med lite trix..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Vad är fastigheten värd?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Kan man köpa ett ruckel i Norrland för 30.000, bli fastighetsägare och bättra på sin UC/Bisnode?
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
839
Poäng
747
En familjemedlem skrev över 2% av en mindre fastighet på mig för att även jag skulle kunna göra rot-avdrag på en ombyggnadtion. Idag gick min bisnode från 7 till 9 när detta reggades.. som info hur man kan förbättra sin score med lite trix..

Det kostar väl en del i stämpelskatt dock. Är det en dyrbar fastighet så kan det bli avsevärda summor, i alla fall om man har köpt in sig. Men intressant tips!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp